2016. december 24., szombat

A Karácsony öröme

Az angyal járás az idén nagyon izgalmas volt. Elmentünk Istentiszteletre (mint minden évben), majd megegyeztünk apával, hogy amíg ti beteszitek az autót a garázsba, addig én hamar felszaladok, bekapcsolom a fényeket és vissza indulok veletek szembe, hogy ne vegyétek észre, hogy én már otthon jártam.
Apa megáll is az autóval, hamar magassarkúban futás felfele, felérek a negyedikre, na hamar kapcsoljam be a fényeket, hogy tudjak visszaindulni.
Persze villanyt nem kapcsolhattam a nappaliba, hogy ne vegyétek észre lent az ablak alatt, 0gy csak az előszobából jövő kis fény mellett próbáltam megkeresni a fények dugaszát. De nem találtam, hiszen a fa körül sok-sok ajándék, képtelenség volt oda férni. Éreztem, hogy egyre telik azidő és nem sikerül. Egyszer hallom szól az interfon. Gondoltam, hogy szóljon nyugodtan én biztos nem engedlek be titeket, várjátok meg apát, de valai csak beengedett, mert egyszer csak hallom hogy trappoltok felfele. Na akkor tényleg bepánikoltam, nagy nehezen odaértem a konnektorhoz (közbe ledöntöttem a biciklit ami a fa mellett volt) és futás kifele. Mikor már zárnám az ajtót eszembe jutott, hogy az előszobában hagytam a földön a táskámat. Hamar visszafordulni elvenni, bezárni az ajtót és indulni lefele.
Csak a harmadik emeletig értem, ott találkáztam veletek, kis manókkal, lelkesen jöttetek felfele. Én próbáltam úgy tenni, hogy most megyek én is felfele az emeleten.
Úgyhogy már nem kellett sok, hogy lebukjak.
De megérte a fáradtságot és izgalmakat, hiszen mikor megláttátok a fát és az ajándékokat, nagy volt az öröm. Ez az az öröm, ami megér midet.


     Az angyal meghozta a várva várt kék biciklidet, meg skorpió hot wheels autódat. Az idei kívánság listán több autó volt rajta, na meg persze egy minicon deployer, amit kívántál az osztálytársadtól, Gellérttől. Az angyal olyan kedves volt, hogy mindent meghozott neked.

Az idéni karácsony, mintha picit fárasztóbb volt, mint máskor, túl sokat jöttünk-mentünk ide-oda vendégségbe. De az együtt töltött napok hozzátartoznak az élet gyöngyszemeihez, amik értékessé teszik családunkat, életünket.
Mindennél jobban szeretünk kis Angyalkánk!











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése