2011. március 21., hétfő

8 Hónapos vagyok

Megint nőttem egy kicsit, már 8040 gramm vagyok.
Papálok minden félét: tojáskát, céklát, murkot, brokkolit, rizset, zellert, csirke mellet és csirke májat, meggyet. A tegnap még a krumpli pürét is megettem, pedig azt tényleg nem komálom. Imádom a banánt joghurttal, az almát, a pufit, a piskótát, a müzliket.
Már tudok egy csomó mindent.
Bizony ám sok tudományt elsajátítottam már:
- már tudok ügyesen csücsülni, többé nem dölök el
- tudok mászni hátra fele, és ha anyuci segít akkor még előre is megyek egy egy kicsit
- igyekszem felállni a bábomra, mert álldogálni nagyon szeretek. Igaz még egyedül nem megy de nem sokára az is sikerülni fog.
- tudom lógatni a lábamat, amikor anyuci énekel nekem
- tudok tátogni
- tudom fújni a papát szembe anyucival
- tudom mondani, hogy: mamamamama
- a fiókot is ki tudom húzni
- ja és rágni a kábeleket

Úgyhogy már nagyon ügyeske vagyok én.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése