2011. április 22., péntek

9 Hónapos vagyok




A héten is ünnepeltünk, ezuttal nem az anyuci és apuci szülinapját, hanem az enyémet.
Már 9 hónapos vagyok. Anyuci azt mondja, hogy úgy megnöttem.
Most már sok-sok mindent tudok, például:
- mászni minden féle sebességben
- felkapaszkodni mindenhol, ahol csak lehet
- ha fogják a kezemet, akkor tudok járni is
- beszélgetni. Mondom, hogy: mámá, tátá, bábá, ... és még sok sok olyan szót, amit ti nem is tudtok
- intem a tájt
- papálok minden félét: krumpli pürét paradicsom szósszal, gulyást, rizi bizit, halat, zöldség levest, ...
- hintázni
- már ki tudom rámolni a szekrényeket
... és még sok-sok mást.

Súlyban is nöttem egy kicsiket, már 8300 gr vagyok.
Ja, és kibújt felül is 2 új fogacskám. Ezután vigyázz, mert hám-hám és megharaplak :)
Újra volt tortám is:És nem csak tortát kaptam a szülinapomra, hanem még Túró Rudit is. Bizony ám. Nagyon fincsi :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése