2011. június 23., csütörtök

11 Hónapos vagyok!


Anyuci szerint jól megnöttem. Még alszok egy kicsit és máris 1 éves vagyok. Aztán majd akkor bulizunk :)
Na, de lássuk, mit ügyesedtem az elmúlt egy hónapban.
Hát, nagyon sokat ...
  • Most már nagyon gyorsan tanulok. Megmutatnak nekem valamit és én máris csinálom. Sot már a lakásban is mindent ismerek: tudom, hogy mi hol van a szobámban. Tudom, hogy hol a katicám, a méhecske, micimackó, a napocska ... Tudom, hogy hol megyünk tájba.
  • Eddig csak romboltam a tornyot, amit anyuci épített nekem kockából. De most már nem csak lerombolom, hanem igyekszem egymásra tenni a kockákat. Nem mindig sikerül, de már jól megy.
  • A kockákat, labdákat, játékokat be tudom tenni a helyére.
  • Az autókkal is szeretek játszani. Eddig nem tetszettek annyira, de most már lököm oket és bürrögök nekik.
  • Nem csak leseprek mindent a polról, hanem egy-két dolgot vissza is teszek.
  • Tudok menni a járokámmal, meg is tudom fordítani.
  • Meg tudom mutatni, hogy milyen nagy vagyok, meg azt is, hogy hogyan szoktam bubulni.
  • Tudom, hogy hol az orrom, fülem, szám. Na meg azt is, hogy hol anyucinak a szeme.
  • Zenére táncolok.
  • Letakarítom a szőnyeget a kis kezecskémmel.
  • Mindent- mindent megeszek, amit anyuciék is. Sot, még azt is, amit ok nem szeretnek, például a májat :) Nagyon szeretem a sajtikát és a fasirtot, na meg a turó rudit :)
  • Még 4 dolgot nem adtak nekem: csokit, mézet, tojás fehérjét és igazi tejcsikét. De azt modták, hogy mikor 1 éves leszek majd ezeket is megkostólhatom. Vajon fognak izleni ... ?
  • Most tanulom, hogy hogyan csinál a kutyus és a kis cica. Vagyis már rég tudom én, hogy hogyan kell csinálni. Mégis mikor próbálom, nem mindig sikerül. Olyan nehezen jön össze ... Még sokat kell gyakoroljam.
Szóval, sok-sok mindent tudok én már. Még lehetne sorolni, de eddig te már meguntad olvasni, nem igaz? Úgyhogy, ennyi elég lesz :)
Puszi nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése