2011. június 15., szerda

Legújabb tudományaim

Olyan nagy esemény volt a hajvágásom, hogy el is felejtettem mondani nektek, hogy meggyógyultam. Most már nem vagyok beteg, sőt még az étvágyam is visszajött.
Anyuci dicsér is egyfolytában mert az elmúlt héten mindent megpapáltam: ettem natúr krumplit sok-sok fasírttal, spenótot, sajtot, csirke mellett, töltött káposztát, hús levest, paradicsomot, paprikát ... Szóval, amit apuciék ettek azt én is mind-mind megettem. Sőt a hétvégén már nem is egyedül papáltam, hanem együtt ültem anyucival és apucival a nagy asztalhoz és én is ugyan azt ettem mint ők ... Nagy élmény volt.

Olyan sokat ügyesedtem, hogy anyuci elég ha már egyszer kétszer elmutat valamit és én máris megtanulom. Mondtam is neki, hogy vigyázzon ám, hogy mit csinál :)
Ezeket is olyan gyorsan megtanultam, hogy nacsak.
Szóval legújabb tudományaim:
- sokat bubulok es így nagyra növök



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése