2012. július 18., szerda

Nyári pancsolások

Az elmúlt kánikula időszak nagyon bejött nekem, ugyanis sokat-sokat tekeregtem és ami még ennél is jobb, sokat-sokat pancsolhattam.
Anyuci eléggé panaszkodott, hogy túl meleg van, ő már nem bírja, én csak fülig érő szájjal ültem be az autóba és útra készen voltam, csak éppen menjünk már valamerre. Szerencsémre elég csakran mentünk is: vagy a strandra, vagy dédiékhez, ... Bárhova, ahol lehetett pancsolni.
Legrosszabb esetben, anyuci felfújta nekem a kis medencémet a lakásban és ott pancsoltam.
Én imádok pancsizni. Mindent nagyon szeretek, ami vízzel kapcsolatos: úszok, labdázok a vízben, merülök, vizet iszok, ... bármi jöhet. Még vacogni is szoktam: olyankor kiáltom anyunak, hogy: "Anyuszi! Baba resztet !", akkor hamar kivesznek, megtörölnek és mászok is vissza a vízbe.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése