2012. július 31., kedd

Két éves szülinapi zsúrom

     A hétvégén volt az igazi szülinapom.
     Anyucim és apucim szerverezett nekem igazi szülinapi zsúrt.
Volt sok-sok vendég (még talán túl sok is nekem :) ). Ott voltak persze a szüleim, kereszt szüleim, nagyszüleim, barátok és még egyéb rokonok. Bizony sokan voltunk.
Kaptam sok-sok ajándékot: szerszámos ládát, foci labdát, helikoptert, hajtányt, futóbiciklit, könyvet, ...
Olyan sokat, hogy még csak örvendeni sem tudtam igazán, azt sem tudtam mit bontsak ki, mit nézzek meg.

Édesség csokor Ica mamától

Helikopteremmel

Új hajtányommal

Volt szép tortám is és még gyertya is volt a tortán, amit különösen élveztem.

Van nekem tortám és anyuci énekel nekem!

Csak fújtam el és mire mondtam volna, hogy "még egyszer", már újra is gyúlt és megint fújhattam el. Nagyon érdekes volt. Ja és még én is ettem a tortámból, amin anyuci nagyon meg is lepődött, mert eddig még nem sok tortát kóstoltam meg.
Aztán sokat játszódtunk, ettünk-ittunk, labdáztunk, ...
Késő este volt mire haza értünk.
Még játszódtam volna az új szerszámos ládámmal. Elő is vettem, kipakoltam magam mellé, és mégis a szemem koppant le. Lefeküdtem a földre a láda mellé és majdnem ott aludtam el.
Képeket a szülinapomról itt láthattok 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése