2012. október 23., kedd

Családi kiruccanások

Az elmúlt hetekben az egész család otthon volt, mivelhogy apuci szabin volt.
Ezért ki is használtuk a lehetőséget és minden nap igyekeztünk valami olyat csinálni, amit nagyon szeretünk vagy amire máskor nem igazán jut idő.
Így aztán többször is voltunk a somin, ahol igazán király volt, mivel hétköznap délelőttönként nem volt szinte senki, az enyém volt a teljes játszótér, minden hinta és csúzda.
Aztán voltam az állatkertben megnézni az elefántot, ahol vattacukrot is ettem. Vagyis vettek nekem, csak éppen nem ízlett annyira.

Voltunk egyet a Mekiben,

cukrázdában, játszóházban, a spa-ban.
Sőt még szüreten is voltam.  Segítettem tatának és apucinak.


Ezek közül talán a legjobban a pancsolás tetszett.




Egy nap elmentünk Szovátára a Medve tóhoz, ahol sokat sétáltam, még motroztam és lovagoltam is.



Egy másik nap megleptünk dédiéket, ahol láttam huszárokat.


Szóval igazán izgalmasan teltek a napok, minden napra jutott valami érdekesség.
Ezután minden nap hármasban leszünk: anyuci, Gyopi és én.
Vajon mi szépet fogunk csinálni együtt?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése