2014. május 19., hétfő

Én kis székely legény vagyok ...

Sokat-sokat készülődtünk erre a napra és én majdnem nem jutottam el. Lebetegedtem. De a szerepre csak elmentünk és olyan jó volt.
Mindenki ünneplőbe öltözött, nem is akármilyen ruhába, hanem székelyruhába.
Kis székely legényke lettem :)
Anyuci azt mondta, hogy nagyon csinos voltam. Szerintetek?


Sorba leültünk a kis székekre és sok szép verssel köszöntöttük fel az anyukákat és apukákat. Bizony, még az apukákat is, hiszen nem sokára apukák napja is lesz. Róluk sem szabad elfeledkezzünk. Főleg, hogy én az apukámat is annyira szeretem.





Késöbb táncoltunk is, majd a legvégén egy kis ajándékkal leptük meg anyucit és apucit.
Apucinak rajzoltunk egy virágot, anyucinak pedig az én kis kezemmel ültettem egyet.
Örvendett is neki, mikor odaadtam.


A végén pedig megettünk a sok-sok finomságot, amivel a szülők leptek meg minket.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése