2014. május 7., szerda

Nimród aranyköpései 12

  1. Testvér

    Egy este már nagyon meg voltunk késve a lefektetéssel és gondoltam hamar ágyba dugom Gyopit, majd Nimródot. Gyopit le is fektetem és jön Nimród, hogy Gyopinak nem adott jó éjt puszit. Mondom neki, hogy már alszik.Mire ő:
    Nimród: - Nem vagyok Gyopinak a testvére?
    Anyuci: - De igen.
    Nimród: - Na látod? - és megvonja a vállát. Ezért kell neki puszit adjak.
  2. HázasságSzóba jött a házasság. Beszélgettünk ketten, hogy ki kivel házasodott össze, ki kinek a férje, felesége.
    Nimród: - Házasodjunk Gyopival. Ha Gyopi is megházasodik, akkor veled és Gyopival.
  3. Ennivaló Angyalkám :)

    "Légyszi, házasodjunk össze!
    Légyszi, mindig szeress!"
    Mikor ilyenek mond, érzem, hogy most falom fel, olyan aranyos :)
  4. Esti csevegés kettesben

    Néha csak ketten alszunk, még apucinak sem engedjük, hogy mellénk bújjon.
    Ilyenkor Nimródnak elered a nyelve és rengeteget mesél. Tiszta élvezet hallgatni, hogy mi mindent mond, és milyen aranyosan.
    Egy ilyen este csak úgy a semmiből ezt mondja nekem, hogy:

    - Remélem, hogy az Úr Isten is kapott sok ajándékot karácsonykor.
      Remélem, hogy az Úr Isten is kapott sok tojást húsvétkor.
      Remélem, hogy járt ő is locsolni, hogy kapjon sok pénzt a tojásért, hogy vegyen még sok angyalt.
  5. Rózsás ember

    Egy nap szagolgatta a rózsát, majd ezzel az eszmefuttatással állt elő:

    "- Rózsás lettem.
      - De nincs rózsa illatom.
      - Nem vagyok rózsa.
      - Rózsás ember vagyok."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése