2014. április 22., kedd

Húsvéti beszámoló

Amilyen hamar megérkezett a várva várt ünnep, olyan hamar le is járt.
Szombaton itthon voltunk szorgoskodtunk, tettünk-vettünk, anyuci tojást festett, de nekem már nem volt kedvem segíteni neki, inkább játszódtam Gyopival. Majd este Katiéknál voltunk.

Vasárnap pedig már reggel korán felkeltünk, játszódtunk, fürödtünk és korán ágyba bujtunk, hogy majd tudjunk minél hamarabb indulni dédihez.
Kurta kis déli alvás után ünneplőbe öltözött az egész család és irány Vadasd.



Már alig vártam, hogy locsolhassak. Ott aztán volt is akit, mert ott volt  a két dédi, a két Ildikó, Andi, mama, Babi nénje, na meg persze anyuci és Gyopár. Alig győztem mondani a verset és bontani a csomagokat.
Csomag bontás után kint játszódtunk az unokatesóimmal: Edwárddal és Dáviddal és persze kicsi Gyopival.



Az ünnepség itthon folytatódott. Ismét korán keltünk, mert olyan sok kislányt meg kellett locsolni ...

Anyucival és Gyopival kezdtük. (Végül is Gyopikát is megöntöztem. Pedig azt mondtam, hogy én göndöröket nem öntözök.)
Elmondtam szépen a verset és kaptam sok finomságot.





Majd apucival útra keltünk és sok-sok kislányt meglocsoltunk.


Olyan sokat jártunk, hogy még a végén el is fáradtam. De azért én mindenhol elmondtam a verset, sőt van ahol még énekeltem is.

Tetszett nekem ez az ünnep is, én IMÁDOK ünnepelni :)
Mikor lesz a következő?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése