2014. április 18., péntek

Húsvétra készülődve

"Még hányat kell aludjak, hogy itt legyen a húsvét?"
Szinte minden nap megkérdem anyucimtól, annyira várom.
Már a versemet is tudom és sok-sok éneket, amiket az oviban tanultam.
Fogunk menni tekeregni, locsolni. Fogok kapni sok-sok tojást és édességet. Nyami-nyam...

Hogy minden legyen szép húsvétra, így egy nap anyucival munkához láttunk.
Elővettük a sok szép díszt: virágot, pillangót és kidíszítettük vele az összes ajtót a házban, na meg az én szobám ablakát.
A nappali ajtaja csupa lila lett, az enyém pedig tarka-barka, mert én úgy szeretem.
Anyuci mind próbálta mondani nekem, hogy hogyan ragasszam a pillangókat. Mondta nekem, hogy a pillangok nem egy sorban repülnek, de én nem hallgattam rá. Én szerettem találtatni őket egymás mellé, hogy ne legyenek egyedül azok a pillangók sem.



Miután végre befejeztük a díszítést, tojást festettem.


Gyopi is segítette nekem, de ő csak rajzolt tojást, nem festett igazit. Még kicsike.



Szép inget is vettünk nekem, hogy legyen amibe menjek locsolni a kislányokhoz. Az öltözőben próbáltam fel, pont úgy mint a nagyok. Az volt ám az igazi, csak úgy illegtem billegtem a tükör előtt.

Ezután a sütés következik, majd IRÁNY LOCSOLNI!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése