2016. május 1., vasárnap

Május elseje

Szinte minden évben, május elseje alkalmával pakolunk és kimegyünk valahova a zöldbe: egy erdő szélére, vagy falura ... és sütünk valamit na meg persze napozunk.
Ebben az évben nem biztattak nagy meleggel ezért úgy gondoltuk ne menjünk messze, mi lenne ha kipróbálnánk a városban szervezett ünnepélyt, melyet a maros parton tartanak.
Meglepetésünkre, még jól is telt :)
     Volt ott minden féle, amit szem-száj kívánt: sok finomság, sok játék a gyerekeknek.


Arcfestés! Ezt azért hangsúlyoztam ki, mivel hogy immár Nimród 5 és fél éves, de még soha nem tudtam rávenni, hogy kifessük az arcát. Soha nem akarta. Pedig aztán én biztattam minden félével, még azzal is, hogy nekem is lesz ugyan olyan, mint neki :), de sehogy sem akart.
Végül Gyopi nagyobb hatással volt rá, mint én :) Kicsi Gyopi pillangó akart lenni, Így Nimród is rávette magát és azt mondta, hogy ő tini nindzsa lesz. És az lett, egy gyönyörű szép tini nindzsa, aki egész nap harcolt :)




A végén még barátokra is szert tettünk, úgyhogy volt akivel hancúrozni és harcolni.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése