2017. május 11., csütörtök

Egy ölelést?

Mostanában osztogatod az öleléseket.
Kérded: "Anyuci, mit szolnál egy öleléshez?"
Észrevettem, hogy akkor szoktad mondani, amikor látod, hogy nincs kedvem. És tudd, meg, hogy működik, ilyenkor mindig megnyugszom és lazitok egy kicsit. Jól esik. Köszönöm.

Egy csel, amit mostanában alkalmazol, hogy ezt kérded:
"Miért nem csináljuk úgy, hogy nekem is és neked is legyen jó?"
Mikor ezt kérded mindig azt póbálod elérni, hogy engedjem meg, hogy egy kicsit tablettezzél.
A tegnap elég fáradtan mentünk haza, siettünk is hamar valahova és kérdezted:
"Miért nem csináljuk úgy, hogy nekem is és neked is legyen jó?"
Már akartam mondani, hogy szó sincs róla, most nincs tablet, amikor mondtad, hogy nem azt kéred, hanem adnál egy ölelést. Na ná, hogy elfogadtam :)
Édes voltál!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése