2011. február 17., csütörtök

Beteg vagyok :(

   Hétfőn reggel úgy ébredtem, hogy nem tudok szuszogni, és fulladok meg. Anyuci hamar-hamar elvitt engem a doktor nénihez, ahol nagyon ügyeske voltam. Egyáltalán nem sírtam, sőt engedtem, hogy a doktor néni megvizsgáljon, megnézze a torkomat, meghallgasson.

   Adott nekem szirupocskát, amitől meggyógyulok. Nem is rosszak, fincsik. Megpapálom őket.
Viszont van egy csúnya nagy valami, ami hangosan zúg. Úgy emlékszem, hogy anyuci azt mondta, hogy az egy porszívó. Na azt én nagyon nem szeretem. Anyuci azzal tisztítja ki az orrocskámat. Már mikor látom, hogy letesznek az ágyra és csukják be az ajtót, tudom, hogy az következik és sírok. Anyuci sajnál is engem, de azt mondta, hogy muszáj, hogy hamar gyógyuljak meg.
Remélem hamar meggyógyulok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése