2011. február 7., hétfő

Kirándultunk

A hétvégén voltam kirándulni.
    Olyan sokan voltunk ott... Ott volt anyuci, apuci, meg mind a két kereszt anyuci és kereszt apuci, meg a kis Adrienn is ...  és még sokan mások.

Már alig vártam, hogy menjünk. Az autóban egész végig kacaráztam és beszélgettem annyira örvendtem.
Na meg aludtam is egy egy picikét. De tényleg csak egy picit.

    De nem gondoltam, hogy olyan messze megyünk. Annyira hosszú volt az út, hogy mire odaértünk nagyon elfáradtam. Le is feküdtem,de annyira meleg volt, hogy még aludni is alig tudtam.
Anyuci azt mondta, hogy sokat sokat forgolódtam álmomban. Ezért másnap egész nap zsimbi voltam. De a következő éjjel jól kipihentem magam.
    Mindjárt elfelejtem a leglényegesebbet. Voltam kint a nagy hóban, és még SZÁNKÁZTAM is.
Még hintáztam is a nagy hintán Tündével.
Olyan vagesz volt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése