2011. július 19., kedd

1 Éves Vagyok !

Nagy nap ez a mai, hiszen ma van a szülinapom.
Már sok szülinapom és tortám volt nekem, de ez mégis más...
Most kaptam sok-sok ajándékot,


volt nekem macika tortám ....


Hmmm ... fincsi volt .... Olyan jól nézett ki, hogy még én is megkóstoltam: belenyomtam az ujjamat és már kész is volt.


Szülinapom alkalmával anyuci kerti partit szervezett nekem. Kimentünk Koronkába és ott ünnepeltünk: ettünk, ittunk, játszódtunk az új játékaimmal és a kis nyuszikákkal. Igen, volt ott sok-sok nyuszika, és egy kutyus is.
Én bemásztam a nyuszikák közé, úgy ismerkedtem velük ...



Mi is történt ez az egy év alatt?
Anyuci azt mondja, hogy nagyon sok: megnőttem, megtanultam egy csomó mindent, ...
A legnagyobb újdonság, amiről még ti sem tudtok, hogy megtanultam járni. Mégpedig egyedül. Igaz, hogy még kell figyeljenek engem, nehogy leessek, de ha akarok megindulok és olyan sokat megyek. Aztán elfáradok, megállok, megpihenek, megfordulok és megyek tovább. És ezt mind-mind egyedül csinálom. Büszke is rám mindenki.
Majd megkérem anyucit, hogy filmezzen le és akkor megmutatom nektek is, hogy milyen ügyes vagyok.
Addig is nézzétek meg, hogy milyen sokat változtam egy év alatt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése