2011. július 28., csütörtök

Kirándultam

Zoli tata szülinapja alkalmával elmentünk egyet kirándulni. Voltunk a tordai sóbányában.
Igaz, én nem tudtam, hogy mi is az a sóbánya, de aztán elmagyarázták nekem, hogy ott minden sóból van. De én ezt sem igazán értettem.
Azt viszont tudom, hogy volt ott sok-sok nagy és kicsi baba, sok hinta és jó nagy hely, ahol lehet jönni-menni.




A vége fele egy kicsit elfáradtam, na meg meg is éheztem, így aztán én már siettem volna kifele. De annyi sokat kellett várni a felvonóra ... Szerencsére volt ott egy bácsi és sokat-sokat játszódott velem, így kibírtam. Utána mentünk beültünk az autóba és én máris alukáltam.

Mire felébredtem már megint egy új helyen voltunk. Torockón ebédeltünk, majd megmutattam mindenkinek, hogy milyen ügyesen tudok menni.





Megnéztem a virágocskákat, a kis vízesést és a tavat is. Tetszett nekem.

Még több képet az én kis kirándulásomról megnézhetsz itt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése