2011. szeptember 26., hétfő

Egy kis összefoglaló

Sziasztok,

Jelenleg 1 éves és 2 hónapos vagyok és egyre ügyesebb.
  • Most már tudok egyedül hintázni (a hintalovamon) és csúzdázni.
  • Még egy hónappal ezelőtt csak próbálgattam beletenni a homokot a lapáttal a vederbe. Most már nem csak beleteszem a vederbe, hanem meg is szitálom.



  • Nagyon figyelmes vagyok. Anyuci csodálkozik is, hogy hogyan tudok annyi apróságot észre venni.
    Például, ha játszok valamivel és a hátam mögött anyuci egy apróságot arrébb tesz, mikor megfordultam biztos, hogy észreveszem, hogy meg volt mozdítva.
    A múltkor anyucival olvastunk egy könyvből, megneveztük az állatkákat. Én mutattam neki a a kis szamarat, de ő nem vette észre csak azután, miután én megmondtam neki, hogy mi van ott.



  • a kockákat egymásra tudom tenni, tudok tornyot építeni belőlük



  • legújabban tudom utánozni a kis cicát, a rucát, a vonatot, az elefántot
    Így csinál az elefánt:



  • meg tudom mutatni, hogy hogyan ugrik a nyuszika, hogyan úszik a halacska és hogyan repül a pillangó
  • tudok "sütni neked kalácsot"
  • sokat-sokat táncolok és tapsolok, még pityegtetni is tudok
  • sokat segítek anyucinak.
    Mikor ő sepreget én is segítek neki (van nekem kis seprűm és lapátom, amivel felszedem a szemetet), segítek neki megöntözni a virágokat (én is meglocsolom őket a kis öntözőmmel). Anyuci ideadja nekem a kis szemetet, én pedig elviszem neki a szemétbe. Ügyesen kinyitom az ajtaját a szekrénynek, eldobom, majd becsukom a szekrényt.
  • egyedül leszállok az ágyról és nem esek le
  • el teszem a cipőmet a cipős szekrénybe
  • már meg tudom mutatni, hogy mikor vagyok éhes.
    Ilyenkor panaszkodok és keresek anyucinak a táskájában vagy pedig kapaszkodok fel az asztalra, hátha találok ott valamit.
  • Mikor álmos vagyok bárhol elalszok. Volt rá példa, hogy anyucival elmentünk vásárolni. Amíg ő nézelődött addig én meguntam és lefeküdtem a földre.
  • Az álmosságot az is jelzi, hogy kiveszem a hálótársamat a kicsi ágyból (a kis fáncsimat), ledobom a földre majd ráfekszem. Így szoktunk aludni:

    Ugyanakkor, mikor a fáncsimat lóbálom a fejem fölött jelzem, hogy még pihenek, de nem sokat. Mikor aztán kidobom a kicsi ágyból akkor azt jelenti, hogy: Aludjon, aki akar, én többet nem akarok!
    Mégis, érdekes módom, mikor én felkelek, többet már senki sem alszik.
  • ja, és szeretem megcsípni apucit :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése