2011. szeptember 26., hétfő

Ö, ö, ü, ü, ...

Mostanában ezeket a "szavakat" használom a legtöbbet.
Csak mutatom, hogy mit akarok és mondom is: Ö, ö, ö ...
Van nekem egy jó taktikám... Addig mind mondom, hogy mit akarok, amíg megkapom. Eddig nagyon bejött.



De ennél többet is tudok én.
Például, ha ki akarok szállni a kicsi ágyból, vagy valami nagyon fontos nekem, akkor azt kiabálom, hogy: Bá-bá-bá-bá-bá-bá ... !!!
Ha haragszom, megütöttem magam vagy akár éhes vagyok, akkor kiáltom, hogy: Má-má-má-má-má-má .... !!!
Mikor reggel megébredek és bejön anyuci hozzám, akkor mindig megnézem az ajtót és szépen mondom, hogy: Tá-tá. Tá-tá.
Most már azt is mondom, hogy: mama és tata. Úgyhogy nagy az öröm a nagyiéknál:)
Körülbelül ezekből a szavakból áll a jelenlegi szókincsem: mámá, tátá, bábá, táj, hám, pápá, tata, mama, nem, tám, ööö, üüü

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése