2012. április 22., vasárnap

Budapesti élményeim: az állatkertben

Sziasztok,

Néhány szóban elmesélem nektek, hogy mi újdonsággal találkoztam az elmúlt napokban.
Először is egy csomó új járművel ismerkedtem meg: ilyen a vonat, egy másik vonat (metro), a sárga vonat (a sárga villamos), a hajó, repülő.
A hosszú és gyors vonat, mely messze a föld alatt ment, elvitt bennünket az állatkertbe. Tiszta élvezet volt nézni, hogy hogyan nyíl ki és csukódik be a vonat ajtaja! Nem győztem csodálni.
Az állatkertben láthattam sok új és sok már ismert állatot. A kedvenceim ezek voltak: elefánt, zsiráf, majom.

A kicsi majom nagyon tetszett nekem, meg is simogattam volna, de olyan fürge volt, hogy sehogy sem tudtam megfogni.

Aztán volt ott játszótér, ahol kipróbáltam ezt is-azt is.


Séta és bámészkodás közben azon vettem észre magam, hogy körbe vettek a pindurka vadkacsák. Azt még élveztem is, de egyszer csak nem csak sok kacsa volt körülöttem, hanem sok-sok gyerek is. Már nem volt amerre lépjek, annyian voltak körülöttem így aztán belekapaszkodtam apuba és leléptünk onnan.




Olyan sok állatot láttam és olyan sokat sétáltam, hogy visszafele már a nagy vonatot sem élveztem, annyira elfáradtam. Koppant le a szemem.
De aztán haza érve egy nagyot bubultam az én kedvenc elefántommal, a fáncsival.

2 megjegyzés:

  1. Az ujjal vagy a regivel?:P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az ujjal :)
      A regit elvitte a kutyus, mert csunya volt. Az ujat hozta a nyuszika: szep es puhi :))

      Törlés