2012. április 12., csütörtök

Húsvéti beszámoló

    Ez volt életem második húsvétja. Az idén már én is jobban kivettem belőle a részemet.
Míg a tavaly csak szemlélője voltam az eseményeknek, és csak csodálkoztam, hogy mit akarnak az emberek tőlem, miért mind nyomják a kezembe azokat a színes valamiket; az idén már apucival sok helyre mentem öntözni, sőt még verset is mondtam. Igaz, csak egy-egy szót belőle de azért mégis csak mondtam :)
Sőt most már tudom azt is, hogy azok a színes valamik toja-k (tojások) voltak, és én nagyon szeretem őket, így annyit szedtem össze amennyit csak lehetett. Aztán fogtam őket a kezembe, tapsoltam egyet velük majd szétmorzsoltam és kész is volt.
Kaptam sok-sok hopp toja-t is (nyuszi tojást), szóval nagyon jól telt.
    Este későn fülig érő vigyorral és sok-sok csomaggal mentünk haza anyucihoz, aki már nagyon várt bennünket.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése