2013. február 18., hétfő

Farsang

Egy nap anyuci jelmezbe öltöztetett engem és elmentünk a játszóházba farsangozni. Nem is akármilyen jelmezem volt ám, hanem zsiráf jelmezem. Volt ott bohóc, királyfi, pillangó... és én voltam a kis zsiráf. Eléggé kérdeztem anyucitól, hogy hogyan csinál a zsiráf, de nem tudta megmondani nekem. Így nem tudtam utánozni őt.



Volt sok érdekesség a játszóházban. Voltak ügyességi próbák (melyeket mind sikeresen elvégeztem): készítettünk maszkot a jelmez mellé, dobáltunk és szállítottunk labdikat.


Volt egy hosszú-hosszú akadálypálya is. A legeslegjobban nekem a kosárba való labdigyűjtés tetszett és persze az akadálypálya. A labdagyűjtés annyira tetszett, hogy legszívesebben haza sem mentem volna, egész nap szállítottam volna őket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése