2013. április 26., péntek

Nimród aranyköpései4

Esti ima

Minden este mielőtt lefekszünk megszoktuk köszönni az aznapi jó dolgokat. Egy este gondoltam, hogy ne csak a köszönést, hanem a bocsánatkérést is gyakoroljuk.
Kérdeztem tőle, hogy ma volt rossz? Azt válaszolta, hogy nem.
Lefeküdtünk, odabújtam melléje egy kicsit.
Egyszer csak megszólal: Anyuci, imádkozzuk el, hogy rossz voltam.
Kérdem, hogy miért volt rossz.
Mire ő: Úr Jézus, köszönöm, hogy sírtam,hogy anyuci nem engedte nézzek utolsó mesét.
(Ezt akarta mondani: Úr Jézus, ne haragudj, hogy sírtam, amikor anyuci nem engedte, hogy nézzek több mesét.)
Édes volt :)

Vásárlás

Egy este leléptünk Nimróddal az üzletig, hogy vegyünk tojást a vacsihoz.
Mikor elérkeztünk a tömbházig, csengettünk a kaputelefonon.
Ernő kérdezte: Ki az?
Nimród válaszolt: Anyuci, Nimród és a tojás.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése