2013. július 2., kedd

Nimród aranyköpései7

1. Fejtörés
Egy nap mászott fel valamire a konyhában és figyelmeztettem, hogy ügyeljen, mert itt a csempe nagyon kemény, megüti magát. Soroltam neki, hogyha nagyot esik, akkor eltöri a kezét, lábát. Mire ő azt mondja, hogy: vigyázzak, hogy nehogy letörjön a fejem?

2. Kecske tej
Beszélgettünk az állatokról és meséltem neki, hogy a bárány, a tehén és a kecske is ad tejet. Mi tehén tejet szoktunk inni. Nimród válaszol: "De mi ne vegyünk kecske tejet, mert az kecske ízű."

3. Tetoválás
Egyszer láttunk egy fiatal fiút tele tetoválással. Nimród megfordul, jól megnézi, csodálkozik és azt mondja: "Né, az a bácsi csupa csillag!"

4. Az én fiam
Egy nap valamit művészkedett az előszobában, és bekiált a konyhába, hogy: "Anya, nézd meg a te fiadat!" (biztos valahol hallotta ezt a kifejezést)

5. Kaptafa
Dédi cipész volt, így a hétvégén mikor meglátogattuk dédiéket, bementünk a műhelyébe, ahol régebb dolgozott. Megnéztük a sok szerszámot. Mama mutatta és magyarázta Nimródnak: ez egy kalapács, ez egy ... Egyszer csak mutatja neki, hogy ez egy kaptafa.
Nimród értetlenül megnézi és azt kérdi, hogy: "Mama, ezt te most románul mondtad?"

6. Ásvány
A tegnap voltunk a kauflandba, és meséltem Nimródnak, hogy megyünk, hogy vegyünk ásványvizet, mert elfogyott. Kérdi tőlem, hogy sima vizünk van (ő csak sima vizet iszik). Mondom neki, hogy igen. Mire ő kérdi: "Csak ásványunk nincs? Az ásvány elfogyott?"

7. Köhögés
Valamelyik nap Gyopár köhögött néhányat és én viccesen kérdeztem tőle, hogy mi történt, félrenyeltél? Nimród se perc alatt megfejtette a találós kérdést: "Biztos berepült egy légy a szájába, azért köhög."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése