2013. október 18., péntek

Ügyeskedések az oviban

El sem tudjátok képzelni mennyi játék van az oviban. Olyan sok van, hogy csak!
Sok félét játszunk: gyurmázunk, színezünk, építünk, ragasztunk, vízfestékezünk...
Ebből egy kis őszi felhozatal:

Gyurma répa:
Gyurmából

Papírdarabkákból ragasztott répa:

Papírdarabkákból ragasztva
Színezett tök:

Színezve
Vízfestékkel festett répa:
Festve

Habár nem igazán illik az őszhöz, a tegnap egy rakétát készítettem.
Ezt itt:


Az uzsi is érdekes. Néha desszertnek olyan nagy almát kapunk, mint a fejünk:



Az oviban olyan jól telik, hogy nem is szivesen megyek haza.
Miután anyuci utánam jön, még sokat időzünk az oviban:
- még megeszem a desszertemet, majd még játszok egy kicsit.
- Miután valahogy felöltöztünk, akkor még egy jó adagot játszunk az ovi udvarán.
- Miután kiértünk az oviből egy csomót mászkálunk az ovi kerítésén.
- Utána pedig irány a játszótér. Mivel apuci már eddigre megunt engem várni, így inkább ő is csatlakozik Gyopival hozzám a játszótéren.

Anyuci szerint tele vagyok energiával, pedig én mondtam neki, hogy azért mászkálok és ugrálok, olyan sokat, hogy legyek erős. Nem igaz?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése