2013. december 6., péntek

Nimród aranyköpései 10

  1. Törpe ember

    Egy nap voltunk a piacon és az egyik elárusító pont egy törpe méretű ember volt.
    Én észre sem vettem, csak egyszer Nimród kérdi, hogy: "Mivel megy?"
    Én persze értetlenkedtem, nem tudtam mire gondol.
    Én: - Mi megy mivel, Nimród?
    Nimród: - Az a bácsi mivel megy?
                     Elem van benne és működik?

    Egy elárusító néni meghallotta, nyúlt el a röhögéstől.
    Én pedig hirtelen nem tudtam, hogyan reagáljam le a dolgot :)
    Elmagyaráztam neki, hogy ez egy rendes bácsi, csak kicsi, nem játék. De ő ki nem tért abból, hogy elemmel megy, nem tudta felfogni, hogy hogyan lehet olyan kicsi.

  2. Ébredés
    Egy reggel magyarázza nekem: "Az ember, amikor felkel, rosszul tudja kinyitni az álmosságát a szeméből, igaz?"

  3. Jó barát

    Bent játszódtak, mind a ketten a kicsi ágyban, ugráltak. Kérdeztem Nimródtól, hogy ügyel Gyopira?
    Nimród válaszol: "Feltétlenül, mert én olyan jó barátja vagyok."

  4. Lista

    Egy nap sorolta, hogy kiket szeret.
    Nimród: - Szeretem Gyopit, apucit, mamát és Esztert.
    Anyuci: - Engem nem szeretsz?
    Nimród: - De igen, téged is.
    Anyuci: - Akkor, miért hagytál ki?
    Nimród: - Nem hagytalak ki. Szeretem Andit, Tibit, Edwárdot, ... Nem is. Andit, mamát, anyucit, apucit, Esztert, Gyopit és magamat.

  5. Szobor

    Egy időben beszélgettünk arról, hogy van szívünk, ami a mellkasunkban dobog. Meséltem Neki, hogy mivel dobog a szívünk azért tudunk járni, meleg  a kezünk, lábunk, tudunk mozogni, ...
    Mind tette a kicsi kezét a mellkasára és mutatta, hogy hogyan dobog az ő szíve.
    Egy nap kérdi: - Van szívünk?
    Anyuci: Igen van és így dobog (mutattam).
    Nimród: Mikor nem dobog, akkor néha-néha szobrok leszünk?

  6. Jézus
    Minden este imádkozunk és meséltem neki, hogy Jézushoz szoktunk imádkozni. Persze ő rákérdez, hogy ki az és hol van. Megpróbáltam Neki, néhány szóban elmagyarázni, de nem sikeredett :)

    Nimród: - Hol van Jézus ?
    Anyuci: - Itt van velünk a szobában, csak nem látjuk Őt.
    Nimród: - Az égben van, csak nem látjuk, mert a csillagok eltakarják?
    Anyuci: - Igen, ott is van és itt is van velünk a szobában és mosolyog rád. Csak nem látjuk.
    Hamar felpattan az ágy közepére, szétnéz, benéz az ágy alá.
    Anyuci: - Mit keresel?
    Nimród: - Az Úr Jézust! Itt kell legyen valahol!

    Imádni való volt :)

  7. Nimród periodikus szavajárásai
    • egy időben bármit kérdeztünk tőle rávágta, hogy: "Hát, persze!"
    • majd következett egy periódus, amikor mindenre azt mondta, hogy "pontosan".
    • majd később egyfolytában "pontozott" :)
      pld. "Engem pont Nimródnak hívnak."
             "Hova mész? Én pont WC-re megyek."

  8. Timkó

    Egy éves kora körül huzamosabb ideig minden nap kellett neki venni a Timkóból tehéntúrós buktát. Nagyon szerette. Majd rákapott az édes perecre. Mai napig, ha kint vagyunk, kell venni neki édes perecet. Annyi, hogy ma már ő veszi meg saját magának.
    Egy nap így kérte:
    "Szia. Én Demeter Nimród vagyok. Kérek egy édes perecet."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése