2015. április 22., szerda

Húsvét

Anyucinak az idén is segítségre volt szüksége a tojás  festéshez, így hát én segítettem neki.
Elővettük a spéci nekem vásárolt tojás festéket. de hát amikor kibontottuk és nekifogtam festeni, kiderült, hogy kellemetlen szagu, így azt mondtam, inkább nem festek többet.
Mit volt mit tenni, így elővettük a mi saját kis festékünket és nekifotunk azzal pingálni.
Csupa pirosakat készítettem, mert mostanság az az én kedvenc színem.




Anyuci a segítségért cserébe megtanított egy szép verset, amit ügyesen elmondtam minden kislánynak, akit meglocsoltam.
Én is tanítottam neki egyet, mégpedig azt, amit ő kell mondjon, miután meglocsolták.
De nem volt olyan ügyes mint én, mert miután meglocsoltam, nem tudta elmondani.
Így hát a versem után mondtam neki, hogy most ezt kell mondjad:
"Köszönöm, hogy köszöntöttél,
Rózsavízzel megöntöztél."
Mondtam elöl , ő meg szépen elismételte utánam.
Így kell ezt csinálni. Megy ez nekünk :)

Ime a vers:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése