2015. április 14., kedd

Itt a tavasz tra-la-la...

Végre itt a tavasz.
Ha hiszitek, ha nem, nem csak ti, de már én is nagyon vártam.
Az utóbbi időben mind kérdezgettem anyucitól, hogy: "Mikor jön már végre a tavasz?"
Addig-addig kérdeztem, hogy csak valahogy elérkezett.

   Nagy terveink vannak, sokat akarunk játszani, hintázni, szaladgálni, focizni, na meg biciklizni.
Már meg is van a legújabb bicajom, amivel szélsebesen tudok menni és képzeljétek: a pedált hátrafelé is lehet hajtani! Bizony, most kaptam apucitól, mivel a másikat már kinőttem. Szép piros.




     Volt apucinak a szülinapja és anyucival készítettünk neki egy igazi meglepetést.
Egy nap késő estig ügyeskedtünk. Már kezdtem álmos lenni, de nem akartam lefeküdni, hiszen még olyan sok dolgunk volt: kellett készítsünk gyurma tortát, képrámát, képeslapot. Kellett rajzoljak egy tortát és Ferrarit vízfestékkel.
A terv az volt, hogy reggel mielőtt megébred előkészítjük és bevisszük neki az ágyba. Ezért korán keltünk (vagy apa kelt későn? hmm ... ) és taram! Megleptük! Nagyon megörvendett neki.


A képen a Gyopi meglepetése is látszik. Ő is készített képeslapot és a torta melle pedig még aprósüteményeket is sütött. Bizony :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése