2016. február 11., csütörtök

Ha február, akkor ovi szünet

     Szinte hihetetlen ... Három éve járunk oviba és eddig minden év februárjában otthon ültünk valamiféle bajosabb betegség miatt.
Egész évben nem mondhatni betegnek, egy-egy kis orrfolyáson kívül más baja nincs, de februárban mindig össze szedünk valamit:
- kis csoportban valami komolyabb meghűlés volt,
- középső csoportban skarláttal ültünk otthon 6 hetet
- most, nagycsoportban, február közeledtével gondoltam adjak egy kis vitamint, hátha megelőzzük az újabb otthon ülést, de nem sok sikerrel, hiszen elkaptuk a hólyagos himlőt, így újra kivettük a februári extra mini vakációt.


     Hála Istennek könnyen átesett a himlőn, csütörtökön vettük észre az első pöttyöket, pénteken és szombaton még lett jó sok a nyakán, hátán és hasán (a lábán kevesebb).
Vasárnaptól már nem volt gond, több nem ütött ki, elkezdődött a gyógyulási folyamat.
     Viselni is könnyen viselte. Mondtam neki, hogy nem szabad vakarni, mert akkor kipukkadnak a hólyagok és fájni fog. Aztán szegény türelmesen tűrte, nem is vakarózott..
Viszont éjjel annál inkább. Vele aludtam és egész éjjel forgolódott, dörgölte magát az ágyhoz.
Már én sajnáltam. Néztem az órát és csak telt az idő: 1 óra, 2, 3, majd végre fél 4 fele aludt el, úgy hogy nem vakarózott tovább. Vagy lehet akkor is én aludtam bele a várakozásba? :) Nem tudom, de azután csend volt.
     De még akkor sem panaszkodott egy árva szóval sem, csak hunyta be a szemét és próbált aludni. Egyetlen egyszer sem nyafogott, hogy viszket, csak kínlódott. Még azt sem engedte, hogy bekenjen, inkább tűrte.
Szerencsére csak 2 ilyen bajos éjszakánk volt, utána már minden simán ment.
A jelenlegi állapot: Nimród jól van, holnap kezdi újra az ovit, mi pedig várakozunk, vajon mikor jelennek meg az első pöttyök kicsi Gyopin?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése