2016. szeptember 19., hétfő

Érdekességek az első iskolai hétről


1. Dicsekvés

Egy nap találkoztunk Szilárddal az iskolából hazafelé menet. Hamar lecsapják magukat az első padra, elő a táskákat, ki belőle a tolltartókat és kezdődött a gyerekes dicsekedés.
Nimród: "Nekem nindzsás tolltartóm van és üzenő füzetem is van.
A tanci azt mondta, hogy a legjobb ceruzák ezek a háromszög alakúak. Nekem olyan van."
Odabújik Szilárdhoz, megnézi a Szilárd ceruzáit, majd megjegyzi: "A tiéd is jó, úgy látom, a tiéd is háromszög alakú"

Nimród: "Te hányadik sorban ülsz? Én a legeslegelső sorban!"
2. Tanci
A volt ovis társak kint a játszótéren csodálkozva állapították meg, hogy:
"Az én tanítónénimet is úgy hívják, hogy tanci."

3. Perfekcionizmus
Nimród nagyon pontos, szereti, ha minden tökéletes, nehogy valami ne olyan legyen, mint amilyennek lennie kellene.

Második nap lehajtott fejjel érkezik ki a suliból. Kérdem , hogy mi a gond.
Nimród: "Megszidott a tanítónéni"
Én: Miért?
Nimród: Miattad, mert nem borítottad be a könyvemet.


Később kiderült, hogy nem Nimródnak mondta, hanem az osztályban mondta minden gyereknek, mivel hogy a gyerekek nagy részének nem volt beborítva.
Nimród nagyon magára vette.

Másnap reggel már otthon mondja, hogy mielőtt eljövök a suliból, kérdezzem meg a tanítónénit, hogy hogyan kell betenni a könyveket, füzeteket a szekrénybe, mert ő elfelejtette.
Aztán megnyugtattam, hogy ne aggódjon, mivel, hogy biztos nem ő az egyedüli, aki elfelejtette és a tanci el fogja még mondani.
De ő aggódik, hogy nehogy valamit rosszul csináljon.

4. Főnökség
Nimród, mint gondolom minden gyerek nagyon szeret főnök lenni.
Egy nap dicsekedte egyik barátjának, hogy "Mikor nincs ott a tanítónéni, akkor én vagyok a főnök!"

Mesélte, hogy Kitty tartott egy gyerekgyűlést és ott eldöntötték, hogy ő a főnök.
Egy nap mikor mi hamarabb haza indultunk a játszótérről, mint a többi gyerek, odahívta Szilárdot és elmondta, hogy mivel ő haza kell menjen, Szilárd lesz a polgármester. :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése