2011. augusztus 28., vasárnap

Megint tekergünk

Anyuciék nem tudom mit csinálnak a lakásban ... De egy nap fogták magukat, felpakoltak ... fogták a cuccokat és engem és átmentünk mamáékhoz. (Ez már lassan 5 napja történt.)
Én nem panaszkodom, hisz nekem nagyon jó dolgom van. Olyan jó, mintha kirándulni lennék. Nagyon élvezem az új szobámat, ágyikómat... na persze az új lakást is. Minden újdonság, mindent megnézhetek... Csak jövök megyek egyik szobából a másikba, és olyan jó, mert akárhova megyek mindig van ott valaki, akivel játszódhatok.
De azért hiányoznak az én dolgaim is. Egyik nap megláttam a székemet, és már alig vártam, hogy újra beleülhessek. Hiányzik az oroszlánom, az autóm, a lovacskám ... az én kis birodalmam.
De már nem kell sokat várjak, mert anyuciék azt mondták, hogy holnap költözünk haza. Jupppiii !!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése