2012. december 31., hétfő

Karácsonyi versek és énekek az én feldolgozásomban :)

Sok-sok verset és éneket tanított nekem anyuci.
A következőket tanultuk meg:
  • Ma karácsony napja
  • Hull a hó, hull a hó mesebeli álom
  • Kiskarácsony, Nagykarácsony
  • Mennyből az angyal
  • Aranyszárnyú angyal
  • Száncsengő
  • Suttog  a fenyves zöld erdő
Ezeket mind-mind tudom és el is énekeltem őket mindenhol, ahol vendégségben voltam. Igaz, nem mindenhol énekeltem el az összeset és mindegyiknek az összes szakaszát, de azzal a kevéssel is, amit megmutattam a tudományomból, sikerült mosolyt hozni az arcokra.

Ebből egy kis ízelítő:

Vers: "Ma karácsony napja"


" Ma Karácsony napja, nem kell nekem hagyma,
  Egye meg a gazda, aki nekem adta.
  Horgas a disznóláb, egyenes a kolbász.
  Ne pityeregj tata, tölts bort az asztalra.
  Látom nagymamának sűrű mosolygását,
  Zörgeti a kulcsot, nyitja fel a ládát.
  Ha 1 lejt fog adni nem is fogom elvenni, 
  Ha 10 lejt fog adni meg fogom köszönni. "


Énekek: "Kiskarácsony, Nagykarácsony", "Mennyből az angyal", "Suttog a fenyves"
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése