2013. május 23., csütörtök

Nimród aranyköpései6

  1. Alvás
    Mikor sokat alusznak, akkor szoktam mondani, hogy akkorát aludtál, mint a bunda, vagy hogy, mekkora nagyra nőttel.
    Valamelyik nap Gyopár aludt délben, és egyszer csak halljuk, hogy beszélget, vagyis felébredt. Mikor Gyopár felkelt, Nimród megnézi, és mondja:
    - Húha! Akkorát aludtál, hogy még az ágy is megnőtt!

  2. Levélírás
    Mostanság nagyon rá van kattanva az Elmós rajzfilmre, és ott van egy rész, a levélírásról.
    Mi is kellett írjunk levelet. Írtunk is egyet mamának, egyet Katinak, tettünk rá bélyeget és el is postáztuk.
    Egy nap ír Andinak is. Így hangzik a levél:
    Kedves Andi,
    Írok neked szép levelet. Küldök neked ajándékba autót, vonatot, helikoptert és repülőt.
    Puszil, Nimród


    Másnap újra ír Andinak levelet:
    Kedves Andi,
    Írok neked szép levelet. Küldöm neked Gyopit ajándékba.
    Puszil, Nimród

    Majd boldogan mondja: Elpostáztam!

  3. Süss fel nap, ....
    Még a tavasz elején tanítottam neki, hogy vannak állatok, melyek télen nem fáznak, mert van neki bundájuk: ilyen a medve, farkas, bárány, ...

    Egy másik nap énekeltem neki a Süss fel nap éneket. Az énekben persze az áll, hogy kertek alatt a báránykák megfagynak.
    Nimród mikor hallotta, rögtön fel is szólított, hogy:
    "A báránykák nem is fáznak meg. Van nekik bundájuk.
    Anyuci tévedtél?"

    Hát igen, anyuci tévedett :)

  4. Becézgetések
    Ez már régen történt, de gondoltam ezt is megemlítem, annyira aranyos.
    Nimródot mindenki becézgette valahogy.
    Egyszer erről beszélgettünk:

    Mi: - Ica mama, hogy szokta mondani neked?
    Nimród: - Figura.
    Mi: - Zoli tata, hogy szokta mondani neked?
    Nimród: - Bandita.
    Mi: - Andi, hogy mondja neked?
    Nimród: - Szia Micimackó.
    Mi: - Apuci, hogy szokta mondani neked?
    Nimród: - Menj a gázba. Kutyagumi az orrodra.

  5. Havazás
    A télen, mikor legelőször meglátta az ablakból, hogy hull a hó, felkiáltott:
    "Úgy hull a hó, mint a tejbegríz!"

  6. Hordozókendő

    A télen Gyopit néha hordozókendőbe tettem, olyankor persze felkötöttem a hasamra.
    Egy nap Nimród is kínlódik a kendővel. Kérdem tőle, hogy mit csinál.
    Ő válaszol:
    "Matatok, hogy kell bekötni Gyopárt a kötőbe."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése