2013. szeptember 12., csütörtök

Nimród aranyköpései8

1. Superman
Egy nap Ernő hozta fel a negyedik emeletre a két bicajt: a pedálosat és a futót.
Miközben jönnek felfele a lépcsön, Nimród megkérdi: "Apuci te olyan erős vagy, mint Superman?"

2. Semmizés
Nimród minden délben a hálóban alszik. Egy nap semmiképpen nem akart lefeküdni. Mondtam, hogy maradjon ott és aludjon én közben átmentem a nappaliba.
Nimród kérdi: Mit csinálsz?
Én: Semmit.
Nimród: Én is megyek semmizni a nappaliba.

3. Mikulás
Egy nap előkerültek az ajándéktasakok. Nimród kiválasztja a Mikulásos tasakokat és nézegeti őket, látszik rajta, hogy tetszenek neki.
Egyszer azt mondja:
"Odaadjuk a Mikulásnak a tasakot, hogy tegye bele az ajándékot, ne kelljen mindig a hátán cipelje".

Közbe két Mikulásos tasak is volt, egyiken esti táj, másikon havasi táj volt a háttérben.
Nimród így kommentálta őket:" Kettőt találtam. Egyik este jár, másik hóba jár."

4. Flamingo
Nézegettünk egy állatos könyvet, melyben volt egy flamingó is. Nimród nézegeti majd azt mondja:
"A flamingo nyaka heppe huppás"

5. Kicsi Gyopi
A kicsit én mindig Gyopárnak szoktam hívni. Egy nap Nimród rám szól és azt mondja, hogy: "Ő nem Gyopár, hanem kicsi Gyopi."

6. Mint a csillagok
Nimród gyakran kérdi tőlem, hogy "Anyuci szeretsz?"
Mindig mondom Neki, hogy "igen, nagyon szeretlek. Mindennél jobban."
Egyszer kérdi, hogy mennyire?
Válaszolom, hogy olyan nagyon, mint ahány csillag van az égen. És elmagyaráztam neki, hogy rengeteg csillag van, meg sem tudjuk számolni, és én annyira nagyon szeretem őt.
Eltelik egy idő és egy nap látom, hogy valamit nagyon intézkedik Gyopárkával. Nem tudtam mi történik, szólok neki, hogy "nehogy bántsad".
Mire ő: "Nem  bántom. Szeretem, mint a csillagok."
Édes volt :)

7. Ünnepség ruha

Egy este mikor átöltöztem hálóingbe, készültünk lefeküdni. Nimród kérdi, hogy anyuci hova mész. Csodálkozva mondom, hogy sehova.
Nimród újra kérdez: "Akkor miért vetted fel az ünnepség ruhádat?"


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése