2018. február 7., szerda

Első féléves beszámoló

Alig kezdődött el , már le is járt az első osztály fele.
Hogy milyen is volt?
Azt kell mondjam, hogy nagyon jó. A hosszított program bevált, mindent megtanulnak a suliban. Igaz, mivel a román minden gyerekek nehezen megy, ezért minden nap még otthon a románt átismétli és még esetleg egy tantárgyat. De nem esik nehezére, a cd-n kell dolgozni és élvezi, nincs gond vele.
Sőt, most, hogy lejárt az első félév, boldogan jött haza és hozta az új román könyvét az új cd-vel. Boldogan mutatta :)
A múltkor beszámoltam arról, hogy mennyire idegesítette magát a szünidős házi miatt. Rájöttünk, hogy azt kell csinálni, hogy ha van a vakációra házi, akkor az első napokban kell engedni, hogy megcsinálja őket, hogy a pihenést tudja élvezni.
A múltkor is - talán a karácsonyi vakáció - után egyik reggel 7-kor azért kelt fel, hogy mi lesz ha suli kezdésig nem sikerül elkészítenie a háziját. Akkor jöttem rá, hogy kell engedni, hogy elvégezze időben és akkor nyugodt.
Amúgy nagyon ügyeske volt :)
Az olvasás nagyon jól megy, az írással sincs gond, de elég figyelmetlen. Sokszor látom, hogy elhagyja a vesszőt a mondatból, vagy elfelejti áthúzni a t betűt, meg ilyenek. De gondolom ez minden gyereknél előfordul.
Még az év elején írt felmérőt németből és mikor hazajött újságolta, hogy könnyű volt, mindent tudott. Mégis mikor kézbe kapták, csak B lett. Ott is elnézett valamit :)
Ez volt az első alkalom, hogy még nekem is rosszul esett, hogy az én fiam gyengébb jegyet kapott, holott az sem rossz, csak nem a legjobb. Pedig mikor elkezdtük az iskolát, megfogadtam, hogy nem fogom hajtani és rendezni a jegyek miatt. Nem is mondtam semmit, de a szívem mélyén nem esett jól.
Na, de ez volt az egyedüli ilyen eset és még biztos lesz hasonló. FB-vel végzett a kis manócskám. Nagyon de nagyon szeretünk és büszkék vagyunk rád!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése